Методична скарбничка

Конспекти уроків


Позакласні заходи



Виступи на педрадах

ЗБЕРЕЖЕННЯ  І  ЗМІЦНЕННЯ   ЗДОРОВ’Я  НА УРОКАХ  ОСНОВ  ЗДОРОВ’Я У  ПОЧАТКОВИХ  КЛАСАХ
Щоб  бути  здоровим,  потрібно  власні  зусилля,  постійні  й  значні.  Замінити  їх не можна нічим.                                           М. Амосов
Здоров’я – найцінніший скарб не лише окремої людини, але й усього суспільства. Цей вислів знайомий кожному з дитинства. Проте зміст його ми усвідомлюємо лише тоді, коли з’являються перші недуги. Залишатися здоровою людиною усе життя – це постійна наполеглива праця.
Проблема здоров’я і фізичного виховання дітей особливо гостро постала на початку третього тисячоліття. Гуманізація освіти потребує якісного нового підходу до потреб дитини -  навчання свідомого ставлення молодого покоління до збереження та зміцнення здоров’я, пристосування до умов наявного в Україні рівня безпеки, що залежить від стану навколишнього середовища, державної системи підтримки безпеки людини та індивідуальної захищеності.

Формування духовно-моральних цінностей
 у молодших школярів


"...Учитель – це той, хто виховує і викохує нашу зміну, це той, хто вкладає в маленькі голівки наших дітей найвищі ідеали людства, прищеплює їм любов до життя і до праці, прекрасне почуття колективу, честь і мужність, ясність у поглядах, безмежну жадобу до знань”.
М.Т. Рильський



            Проблема духовно-морального виховання особистості завжди була однією з актуальних, а в сучасних умовах, зважаючи на системну кризу, яка охопила наше суспільство, вона набуває особливого значення. Адже, незважаючи на те, що людина живе у матеріальному світі і тому, напевно, має насамперед потреби матеріальні, духовні ідеали завжди вважалися вищими, важливішими цінностями. А проте останнім часом спостерігається суттєве погіршення моральних взаємин між людьми, зростання цинізму, брутальності, жорстокості, агресивності, невміння зрозуміти одне одного, виявити повагу, толерантність, емпатію, милосердя, справедливість. Ці риси, на жаль, дедалі різкіше проявляються у поведінці не тільки «збагачених» відповідним досвідом дорослих, юнаків, а й підлітків і навіть дітей.
   Ознайомитися повністю...








Теоретичні засади впровадження здоров'язбережувальних технологій 

Дайте дитині трохи порухатися, і вона знову подарує вам десять хвилин уваги, а десять хвилин жвавої уваги, якщо ви зуміли їх використати, дадуть вам у результаті більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять.
                                                                                                             К.Д.Ушинський
Зниження рухової активності учнів – гостра проблема сьогодення, яка хвилює лікарів, педагогів, батьків.  Адже рух є не лише нагальною потребою організму, а й важливим чинником різнобічного розвитку дитини. Збереження здоров’я учнів у початковій школі набуває все більшої актуальності і не можна визначати якість освіти без урахування впливу організації навчання на здоров’я учнів.
Усі ми хочемо бачити дітей розумними, сильними здоровими. Та роки навчання в школі не тільки поповнюють багаж знань, умінь і навичок, а й часто погіршують стан здоров’я малюків. Перша заповідь, яку засвоюють маленькі школярики, прийшовши до школи: «Сиди тихо». Але ж іще Аристотель говорив: «Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність» і от мало-помалу блідніють щічки, слабшають м’язи, діти стають дратівливими, нерідко скаржаться на втому, поганий апетит, головний біль.


Немає коментарів:

Дописати коментар